Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Ρεπούση, Δραγώνα, Φραγκουδάκη, δεν είστε μόνες!

Κλείνουν πια δυο μήνες οι πανταχώθεν επιθέσεις κατά της ειδικής γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας κας Δραγώνα. Ζούγκλα, Κωνσταντάρας, Γεωργιάδης, Νικολόπουλος ξεκίνησαν πυρ ομαδόν, αναμασώντας ο ένας τον άλλον. Και δίπλα τους, περί τα 4000 μπλογκς, στην πλειοψηφία τους φασιστικά, που απλά λειτουργούσαν ως βαποράκια των ανυπόγραφων γραφομένων του κ. Γεωργιάδη, διαδίδοντάς τα με copy-paste, με την ίδια ευκολία που διέδιδαν και το... Hellenic Quest, την πρωτοφανούς φασιστικής σύλληψης πατάτα που ισχυρίζονταν ότι δήθεν οι υπολογιστές ως γλώσσα μηχανής δεν έχουν το δυαδικό σύστημα 0/1 αλλά την... Αρχαία Ελληνική!

Βασικά για να καταλάβει κανείς τι έγινε... Όταν η κα Δραγώνα ανέλαβε τη θέση της ειδικής γραμματέως στο Υπουργείο Παιδείας, το επιτελείο του Γεωργιάδη ξεσκόνισε τα βιβλία της και βρήκε αρκετές "προδοσίες". Αντί, λοιπόν, ως όφειλε ο "διανοούμενος βουλευτής", να γράψει ένα κείμενο που να παραθέτει τις ακριβείς παραπομπές των "προδοσιών" και μετά να κάνει κριτική επ' αυτών, για κάθε παράγραφο που θεωρούσε προσβλητική, έφτιαχνε μισή πρόταση με την "περίληψη" της, όπως προβοκατόρικα την εξελάμβανε ο ίδιος. Αυτή ακριβώς την "περίληψη", μετά είχε το πρωτοφανές θράσσος να παρουσιάζει εντός εισαγωγικών ως κείμενο της κας Δραγώνα και να λέει μάλιστα σε ποιο σημείο του βιβλίου της βρίσκεται. Ποιο πολλά θα βρείτε εδώ, αν και έχει ελάχιστη σημασία, αφού το θέμα που τσακίζει κόκκαλα και για το οποίο δεν θα ακούσετε από καμμία πηγή, "συντηρητική" ή "εξυγχρονιστική", βρίσκεται ποιο κάτω...

Πραγματικά, αν θέλει κανείς να κρίνει τον τρόπο που σκέπτεται η κα Δραγώνα, προτείνω να κλείσει τα μάτια του στην τηλεόραση, τα μπλογκς και τις εφημερίδες, και να διαβάσει τα πονήματά της, ώστε να διαμορφώσει ο ίδιος άποψη. Εγώ, από τις λίγες σελίδες των αυθεντικών βιβλίων της που βγήκαν σαρωμένες στο διαδίκτυο κατάλαβα ότι αν βγάλει κανείς απ' έξω τις όποιες υπερβολές σε χαρακτηρισμούς, κυρίως λόγω του "εξυγχρονιστικού" "ευρωπαϊσμού" της, αναφέρεται πολλές φορές σε πραγματικά κακώς κείμενα της διδασκαλίας της ελληνικής Ιστορίας. Και πάλι όμως, το θέμα μας δεν είναι ούτε η κα Δραγώνα, ούτε η συνεργάτις της κα Φραγκουδάκη, ούτε η "προκάτοχός" τους, γνωστή για το Συνωστισμό της Σμύρνης, κα Ρεπούση.

Πάμε λοιπόν στην ουσία:

Θα ήθελα να απευθύνω μερικές ερωτήσεις σε όλη αυτή την "πατριωτική" "ελληνοχριστιανική" παράταξη που διερύγνυε τα ιμάτιά της, για τις απόψεις της κας Δραγώνα, όπως αυτές παρουσιάστηκαν από τους "μεταφραστές" της:
  • Πώς θα κρίνατε την άποψη ότι η Τουρκοκρατία ήταν σταλμένη σε εμάς από το Θεό και η Οθωμανική Εξουσία ήταν πανίσχυρη και ανίκητη;
  • Πώς θα κρίνατε την άποψη ότι ο Σουλτάνος είναι πρύτανις των αγαθών και εκ της βασιλικής του φιλανθρωπίας, οι ραγιάδες απελάμβαναν άπειρα και μοναδικά για τη θέση τους, ελέη;
  • Πώς θα κρίνατε την άποψη ότι για να μπούμε στην οδό της σωτηρίας, θα έπρεπε να υποταχθούμε αγόγγιστα στο Ραγιαδισμό;
  • Πώς θα κρίνατε την άποψη ότι ο Πρίγκηψ Αλέξανδρος Υψηλάντης, ως Αρχηγός της Φιλικής Εταιρείας που Υποκινητής της Εθνεγερσίας του 1821 από το Ιάσιον της Μολδαυϊας, δεν ήταν τίποτε άλλο από αγνώμονας, γιος αγνώμονος φυγάδα και δραπέτη, αλαζόνας, δοξομανής και ματαιόφρονας;
  • Πώς θα κρίνατε την άποψη ότι οι ραγιάδες θα έπρεπε να καταδίδουν τους επαναστάτες;
Νομίζω ότι θα συμφωνούσατε ότι οι παραπάνω απόψεις είναι τόσο φιλοθωμανικές και προδοτικές που κάνουν τις απόψεις των Ρεπούση, Δραγώνα και Φραγκουδάκη να ακούγονται το λιγότερο... πατριωτικές!

Για να τελειώνουμε μια και καλή μαζί σας, ερπετά του "ελληνορθόδοξου" φασιστικού σκοταδισμού... Ξέρετε καλά ποιος εξέφρασε αυτές τις απόψεις και πότε, απλά το αποσιωπείτε!

Είναι οι απόψεις των Πατριαρχών Κωνσταντινουπόλεως και Ιεροσολύμων! Είναι χαρακτηριστικές φράσεις από τα πιο επαίσχυντα κείμενα που γράφτηκαν ποτέ στην Ελληνική Γλώσσα: Τον Αφορισμό της Επαναστάσεως του 1821 από τον Πατριάρχη Γρηγόριο το Ε' και τη "Διδασκαλία Πατρική" του 1798, από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Άνθιμο. 2 κείμενα που δια ροπάλου απαγορεύεται κάθε μνεία σε αυτά, στα σχολικά εγχειρίδια. Όσα Ερπετά βιαστούν να πουν ότι ο αφορισμός της Επανάστασης συνετάχθη υπό καθεστώς Δαμόκλειου Σπάθης του Σουλτάνου, ή προκειμένου να αποφευχθεί η ολοκληρωτική αιματοχυσία, ας μας εξηγήσουν γιατί και η "Διδασκαλία Πατρική" λέει ακριβώς τα ίδια , ενώ είχε συνταχεί 25 χρόνια νωρίτερα, χωρίς τότε να συντρέχουν "λόγοι σκοπιμότητας". Ήταν δε τόσο βλακώδες και προδοτικό αυτό το κείμενο που ο Κοραής το ξετίναξε με την "Αδελφική Διδασκαλία".

Αυτός λοιπόν ήταν ο ρόλος που έπαιξε σε εκείνη τη φάση, η ηγεσία της εκκλησίας. Ο ρόλος του γκαουλάιτερ της Οθωμανικής Εξουσίας στο "μιλλιέτι των Ρωμηών", το Γένος μας. Αλλά και ο κατώτερος κλήρος δεν είναι πιο ένδοξος! Μοναχός από το μοναστήρι των Αιμυαλών πρόδωσε στους Τούρκους τους Κολοκοτρωναίους, λόγω του Αφορισμού των Κολοκοτρωναίων, το 1806. Ποιο σχολικό βιβλίο μιλά για αυτά; Επιπλέον, μαθητές μας είχαν πρήξει τα σχολικά βιβλία με το "κρυφό σχολειό" που επιτέλους βρέθηκαν οι Ρεπούσηδες και το πέταξαν στα σκουπίδια! Οι Οθωμανοί ουδέποτε απαγόρευσαν την ύπαρξη σχολείων, ενώ το ότι το έργο της διδασκαλίας του Γένους ανέλαβε ο κατώτερος κλήρος, όχι μόνο δεν ήταν καλό, αλλά κατέληξε σε αυτό που στην ιστορική μνήμη του λαού μας είναι γνωστό ως "κολλυβογράμματα", για τα οποία ο Ανώνυμος ο Έλλην στην "Ελληνική Νομαρχία", έγραψε: "Αι επιστήμαι, όπου πρότερον ήνθιζον άρχισαν να μαρανθώσι, τα σχολεία εσφραγίσθησαν, οι διδάσκαλοι εμωράνθησαν και η αλήθεια με την φιλοσοφίαν εξωρίσθησαν, άλλο βιβλίον δεν ευρίσκετο, ει μη τα πονήματα των ιερέων και οι ταλαίπωροι Έλληνες, αγκαλά και φιλελεύθεροι, εστερημένοι όμως από το φως της φιλοσοφίας, έγιναν σχεδόν δούλοι, μεμεθυσμένοι από την αμάθειαν και την δεισιδαιμονίαν".

Ας μιλήσουμε και για το ρόλο των Κοτζαμπάσηδων στην Επανάσταση. Τα σχολικά εγχειρίδια που είχα εγώ, έλεγαν ότι ήταν αυτοί που πρωτοστάτησαν στην Επανάσταση. Ο Νίκος Μπελογιάννης, στο βιβλίο του "Το Ξένο Κεφάλαιο στην Ελλάδα", αναφέρει ότι πολλοί Κοτζαμπάσηδες συμμετείχαν στον Αγώνα, όχι από πατριωτισμό, αλλά από υστεροβουλία, αφού είχαν στο μυαλό τους το "Δάνειο του Αγώνος", ένα δάνειο που πήραν -με ευνοϊκούς όρους, σε σχέση με τα κατοπινά- οι επαναστατημένοι Έλληνες, με σκοπό τον εξοπλισμό τους για την Επανάσταση, αλλά που τελικά σπαταλήθηκε όλο σχεδόν μεταξύ τραπεζιτών, ενδιαμέσων μεσολαβιτών και Κοτζαμπάσηδων, χωρίς να φτάσει σχεδόν τίποτα για αγορές όπλων. Τελικά, το δάνειο κλήθηκε να το πληρώσει ο ελληνικός λαός, για πολλές δεκαετίες.

Το πιο εντυπωσιακό ψέμα βέβαια είναι η ίδια η "επέτειος" της Εθνεγερσίας την "25η Μαρτίου 1821". Την 25η Μαρτίου 1821 δεν έγινε ΤΙΠΟΤΑ! Ούτε Αγία Λαύρα, ούτε Παλαιών Πατρών Γερμανός, ούτε Λάβαρο! Η Επανάσταση του 1821 ξεκίνησε στις 22 Φεβρουαρίου 1821, όταν ο Πρίγκηψ της Ρωσσίας Αλέξανδρος Υψηλάντης, Αρχηγός της Φιλικής Εταιρείας, διέβη τον Προύθο (περνώντας από τη Ρωσσική Μολδαυϊα στην Τουρκική), και ανακήρυξε την έναρξη της επανάστασης στις 24 Φεβρουαρίου στο Ιάσιον της Μολδαυϊας (1 μήνα πριν την "επέτειο"). Είναι αυτός που ο "εθνομάρτυρας" Γρηγόριος ο Ε' αποκαλεί "αγνώμονα υιό αγνώμονος φυγάδος και δραπέτου", "αλαζόνα", "δοξομανή" και "ματαιόφρονα". Η επανάσταση στο νότο ξεκίνησε στις 17 Μαρτίου 1821 (μια βδομάδα πριν την "επέτειο"), από την Τσίμοβα της Μάνης με πρώτο επίτευγμα την απελευθέρωση της Καλαμάτας στις 23 Μαρτίου 1821 (2 μέρες πριν την "επέτειο")! Ο δε Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν αναφέρει πουθενά για λάβαρα και άλλα κουραφέξαλα στην Ιστορία της Επανάστασης που έγραψε. Λέτε να του διέφυγε μια τέτοια... λεπτομέρεια; Θεωρητικά, η επιλογή της ημερομηνίας της "25ης Μαρτίου", ως ημέρας εορτασμού, έγινε με βάση το συμβολικό χαρακτήρα του "Ευαγγελισμού" (δηλαδή, του "καλού νέου" που είχε διττή έννοια), αλλά πάνω σε αυτό χτίστηκε μετά ένα σαθρό εποικοδόμημα, που στόχο είχε την παραχάραξη της αλήθειας, δηλαδή την πρόσδοση εθνικών ρόλων στην εκκλησία που δεν είχε και την αποσιώπηση του κατασταλτικού ρόλου της, όπως στην περίπτωση του αφορισμού της Επανάστασης.

Όταν λοιπόν τα σχολικά μας εγχειρίδια ξεριζώσουν τα ψέμματα τα οποία παγίωσαν οι ιδεολογικοί πρόγονοι του Γεωργιάδη και των ομοίων του, δηλαδή εξαφανιστούν τα κεφάλαιάα για την Αγία Λαύρα, το Κρυφό Σχολειό, τους "Ήρωες Κοτζαμπάσηδες", κλπ και προσθέσουν τις αλήθειες που οι πρόγονοι του Γεωργιάδη απέκρυβαν, δηλαδή γραφτούν κεφάλαια για τους αφορισμούς των επαναστατών από την εκκλησία, την "Ελληνική Νομαρχία", τον Κοραή και το Διαφωτισμό, κλπ, τότε θα μπορούμε να ασχοληθούμε και με τις Ρεπούση, Δραγώνα και Φραγκουδάκη, των οποίων οι όποιες αιρετικές απόψεις είναι παρονυχίδες μπροστά στις πλαστογραφίες των Γεωργιάδηδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου